Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Πελλαμός!! Φέρτε μου ένα τωρά!!


Sunrider

Σε μια αξιοσημείωτη στροφή από την συνήθη πελλάρα μου, τα κλασσικά αυτοκίνητα, τα οποία αν και τέλεια στην εμφάνιση, είναι μια αντι-περιβαλλοντική λαίλαπα, εντόπισα το εξής απίστευτο μέσο μεταφοράς. Σχεδόν 100% πράσινο, ιδανικό για κάψιμο λίπους και ταυτόχρονα πολύ πιο ασφαλές για κυκλοφορία στις χωρίς ποδηλατόδρομους διαδρομές της Κύπρου σε σχέση με ένα συμβατικό ποδήλατο , κοστίζει (σύμφωνα με τον κατασκευαστή) περίπου 3 σεντ του δολαρίου την μέρα σε λειτουργικά έξοδα. ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ!!
Είναι δυστυχώς (όπως όλα τα μη ευρέως διαδεδομένα προϊόντα) πολύ ακριβό για αγορά (περίπου €7500 με ηλεκτροκινητήρα, €5500 χωρίς) αν σκεφτείς ότι πρόκειται περί ενός πολύ εξελιγμένου ποδηλάτου, αλλά αν το καλοσκεφτεί κανείς, με γνώμονα ειδικά τα κόστη λειτουργίας (καύσιμα, συντήρηση, ασφάλειες κ.λ.π.) ενός συμβατικού οχήματος (εγώ έχω ένα Mitsubishi Carisma 1600 CC του 2004 και μου στοιχίζει ετησίως τουλάχιστον €2500 σε λειτουργικά έξοδα) τότε αποσβένεις το velomobile (έτσι λέγεται) σε 3-4 χρονάκια. Και χάνεις και μιλλούδες, και γίνεσαι και μηδενικών σχεδόν εκπομπών CO2 κατά τις μετακινήσεις σου. Εγώ πάντως θα αποκτήσω ένα σίγουρα, μόλις μαζέψω βέβαια τα απαραίτητα μαρουλάκια. Αχ και να βλαστούσαν στον κήπο τα ρημάδια!

Για την ώρα απολαύστε ένα σχετικό βιντεάκι:


Stay cool and keep rocking!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου