Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου 2014

Ο μύθος του "αποδοτικού" ιδιώτη 2


Γμτ!!! Εσυγχίσαν με πάλε. Ου μπλέξεις με idiot-ες τελικά φιλούδιν μου. Όπως είπεν τζιαι ο ποιητής, θα σε κατεβάσουν/ σύρουν στο επίπεδο τους τζιαι θα σε λαχτοπατήσουν με την εμπειρίαν τους στο συγκεκριμένον επίπεδον.
Είχα γράψει τζιαι για το στερεότυπον "ο ιδιώτης εν τσιάκκος, ο δημόσιος εν τεμπέλης" σε μιαν παλαιότερην ανάρτηση. Σήμερα ήρτεν άλλη μια επιβεβαίωση ότι το ποιόν του αθρώπου τζιαι του εργαζόμενου ουδεμίαν σχέσην έshιει με τον τομέαν στον οποίον απασχολείται. 
Η ιστορία άρχισεν πριν λλίες μέρες όταν έλαβα έναν μήνυμαν, που τούτα τα μαζικής αποστολής, το οποίον έγραφεν τα εξής (βάλλω το κεφαλαία, έτσι "άshιημον" όπως το έλαβα):

"ΑΣΣΙΩΤΗΣ SERVICE ΕΠΙΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΏΝ ΟΙΚΙΑΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΥΔΡΑΥΛΙΚΑ , ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΚΑ SERVICE AIR CONDITION €15 ΤΟ ΕΝΑ ΤΗΛ. τάδε".

Όπως το θωρείτε. Ούτε κόμμαν παραπάνω. Πιάννω τον λοιπόν τον παρέαν τηλέφωνον για να έρτει να δει τα δικά μας (συνολικά τέσσερα). Το τηλέφωνον του ήταν χάλια, άκουα τη φωνή μου να επιστρέφει, αλλά κουτσά στραβά εκλείσαμεν ραντεβού να έρτει. Έρκεται ο παρέας, ο οποίος, τζιαι ελπίζω να μεν εκλειφθεί στραβά, παιθκιά εβρωμούσεν αλουshιάν. Πρέπει δαμέ να τονίζω σε τυχόν μαστόρους που μπορεί να θκιαβάσουν, ρε κοπέλια, pls λούνεστε πριν πάτε στο σπίτιν του άλλου, βάλτε κανέναν αποσμητικόν κάτι. Καλόν κάμνει, κακόν εν κάμνει, εν τζιαι θέμαν υγιεινής, εν τζιαι θέμαν διάθεσης δικής σας τζιαι του πελάτη σας. Ο άθρωπος έφυεν τζιαι ακόμα μυρίζω τον. Τέσπα.

Αρκέφκω να του δείξω που λαλείτε τες συσκευές, τζιαι κόφκει με για να μου πει το εξής: "Ξέρεις φίλε μου €15 εν μόνον το service, αν χρειάζεται κάποια επισκευή τότε αναλόγως πάει πάνω η τιμή".
Πιάννω την πρώτην "κρυάδαν", αν τζιαι είχα το προαισθανθεί ότι εν πολλά καλόν για να είναι αληθινόν, ότι δηλαδή εν η συνήθης τακτική του "δελεάζω σε με ψέματα ή παραλείψεις πληροφοριών τζιαι μετά μαδώ σε". "Εντάξει φίλε μου" λαλώ του, "καταλάβω το αλλά τα κλιματιστικά μου δουλεύκουν μια χαρά, απλά το έναν μάλλον θέλει αέριον, τα άλλα πρέπει να εν ΟΚ."
"Α, λαλεί μου ξέρεις, τζιαι το να βάλεις αέριον θεωρείται επισκευή άρα εν έξτρα τζιαι τζιείνον".

"Εντάξει φίλε μου" λαλώ του "τούτα εν τα ελάλεν η διαφήμιση σου αλλά έστω, πόσα εννά θέλεις για να βάλεις αέριον";
"Ε ξέρεις, εξαρτάται, αναλόγως κλπ.".
"Ρε φιλούδιν μου, πόσα; Ακόμα €10, ακόμα €20, ακόμα €50;"
"Ε μπορεί €40-50".
"Το καθέναν;"
"Το καθέναν".
"Τζιαι γιατί εν τα λαλείτε τούτα στη διαφήμιση σας;"
"Ε μα πόσα να γράψω στη διαφήμιση, εν τα χωρεί το μήνυμαν".
"Φιλούδι μου δεν με κόφτει πόσα μπορείς να γράψεις, δαμέ λαλείς ψέματα. Ή παραλείπεις να δώσεις σημαντικά στοιχεία στον πελάτη σου".

Στο συγκεκριμένο σημείον ο παρέας πετάσσεται στο βαν του τζιαι προσκομίζει ένα φυλλαδιούδιν όπου εκτός που το κείμενον του SMS είshιεν ακόμα μιαν παράγραφον, όπου εν ολίγοις ελάλεν ότι αν που τον έλεγχον επροέκυπτεν ανάγκη επισκευής, τοποθέτησης αερίου κλπ, η χρέωση πάει που τζιαμέ τζιαι πάνω.
"Φιλούδιν μου γιατί τούτα εν τα λαλείς στη διαφήμιση σου; Ξέρεις ότι μπορώ να σε καταγγείλω στο Σύνδεσμον Καταναλωτών;"
"Φεύκω. Μόνον που είπες έτσι πράμαν εν θέλω να κάμω τίποτε. Διότι είσαι φτηνός".
"Δεύτερος λόγος να σε καταγγείλω στο Σ.Κ. Εν κανεί που σκόπιμα παραλείπεις σημαντικές λεπτομέρειες στη διαφήμιση σου, κατηγορείς που πάνω με χαρακτηρισμούς τον πελάτην ."

"Εννά shιέσεις"!

Τζιαι έβαλεν μπρος να φύει. Στο σημείον τούτον ομολογώ ότι εκτραχύνθηκα τζιαι γω. Επαρέβηκα το ίδιον μου το ρητόν γμτ:

"Να πα'να γμθείς"!!!!

Ώσπου να πάει, stay cool and keep rocking!

7 σχόλια:

  1. Γειά σου,

    Ξέρεις πόσες ιστορίες έχω; Είμαι 28 και κάμνω τες συλλογή που τα 12. Μηχανικούς, τορναδόρους, ηλεκτρολόγους, ηλεκτρονικούς, ηλεκτρολόγους αυτοκινήτων, πωλητές, κινητά τηλέφωνα, Η/Υ, πογιατζήες...Εν τόσο έτοιμα και μαζεμένα που για να τα γράψω εν θα μου φανεί.

    Όπως το συζητούσα και με ένα φίλο, ότι και να γράψεις, όπως και να το γράψεις, όποιου και να το πείς πάντα θα είσαι ο παραπονιάρης στρατιώτης - "πάλε 2-4 ;".

    Απο ένα σημείο και μετά, κάμνω τα μόνος μου. Αννοίω εγχειρίδια, αννοίω internet, ρωτώ, κρίνω και σάζω. Τα λεφτά που εννα δώκεις για εργατικά διάς τα πάνω στα εργαλεία, τα εργαλεία μινίσκουν σου και ξέρεις πως τουλάχιστον αν το σπάσεις τζείνο που πάεις να σάσεις ξέρεις τζαι τι έπαθε. Εν αρκέφκει πάνω του ο άσχετος που έδωκες πάνω, τζαι να μαθαίνει τέχνη με δικά σου λεφτά, διότι η άλλη όψη του νομίσματος είναι τούτη.

    Αντιγράφω το ρητό κάποιου άλλου τύπου,
    stay dirty.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αν μου επιτρέπεται μια παράλειψη, ίσως και να ήσουν κάπως αφελής με το μύνημα που έπιασες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εν μάστιγα τα διαφημιστηκα sms! Εν εσιη καποιο νομο που να διεπει την ανταλλαγή μηνυματων SMS spam οπως στα email? Εν εσιη καποιο unsubscribe?
    Εγώ ειμαι πολλά περίεργος τουτες οι "υπεραγορές μικρο" που αγκονιστήκαν το τηλεφωνο μου τζιε εκαμαν μου τα φράππες καθε λλίον με τες "προσφορες" τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εν με ενοχλεί ιδιαίτερα το συγκεκριμένον είδος διαφήμισης, αν τζιαι οφείλουν να έχουν μηχανισμόν να κάμεις unsubscribe. Ενοχλεί με πολλά να παραλείπουν σημαντικές λεπτομέρειες στες προσφορές τους τζιαι μετά να το παίζουν ότι εν αυτονόητον το μάδημαν που θέλουν να σου κάμουν.
      Τζιαι γω διερωτούμαι ήνταλως βρίσκουν τα τηλέφωνα, αλλά υποθέτω η εταιρία διά τους κάποιο range το οποίον περιλαμβάνει χ αριθμό συνδρομητών τζιαι αναλόγως ποια έχουν ανταπόκριση κάμνουν τους την ανάλογη χρέωση.

      Διαγραφή